KM-sølv stafett til J15/16

Postet av Bjerke IL Ski den 17. Mar 2016

Torsdag 17.mars stilte 4 Bjerkelag til start på Try-stafetten i Holmenkollen. Rennet var også KM-stafett for 13 år og eldre.

Stafett er moro og gir en litt annen spenning i kroppen...

:-)

G11/12 (med en innlånt Tormod fra Ullensaker på laget) og J11/12 møtte tøff motstand og begge lagene måtte tåle noen runder ekstra i nasjonalarenaen. Flott innsats! Treneren rapporterer å være imponert over guts og ståpåvilje helt inn!

G15/16 klarte heller ikke å fylle hele laget selv denne gang. Sander (G15) og Ole Tobias (G15) fikk med seg Raimond (G15) fra Østre Toten på andreetappen. 3 svært gode etapper ble kronet med en sterk 3. plass. Hadde bare dette vært et rent klubblag ville det gitt KM-sølv, men medalje fikk dem derfor ikke med seg hjem.

KM-sølv med hjem fikk derimot J15/16 bestående av Marie (J16), Frida (J13!) og Vilde (J15). Jentene leverte sterke etapper og kom inn på en svært god 2.plass i klassen. Grattis til jentene med velfortjent sølvplass!