Bjerke IL - skiskole vinter 2019

Postet av Bjerke IL Ski den 16. Des 2018

Bjerke IL Ski inviterer til skiskole for barn som går siste året i barnehage og elever i 1. klasse.

På skiskolen driver vi med ulike aktiviteter og leker som styrker skiferdighetene. Til dette bruker vi både stadionområdet, løypenettet og leikebakken.

Praktisk info:

Tid:                     Onsdager kl.18-19 fra 09.01.19 (unntatt vinterferieuka)

Sted:                  Nordåsen Skistadion v/klubbhuset

Utstyr:               Ferdigsmurte ski og refleksvest med navn.

Pris:                    300,-

Påmelding:       via https://www.deltager.no/bjerkeil-skiskole2019

PS. Vi setter pris på om enkelte voksne kan være med som støttespillere. Fint med tilbakemelding om dette ved påmelding.  Det kan være både å hjelpe til med aktiviteter, saftutdeling og  annen organisering og den siste onsdagen har vi avslutning med premieutdeling og servering.

Gå inn på facebook, Bruktmarked for medlemmer i Bjerke IL ski/skiskyting for kjøp og salg av brukt skiutstyr.

Spørsmål vedr skiskolen kan sendes til rekrutteringsansvarlig@bjerke-il.no

Skihilsen fra

Bjerke IL Ski/Skiskyting