VELKOMMEN TIL «SKEIKAMPEN-SAMLING» 25.-27. november 2016

Postet av Bjerke IL Ski den 4. Nov 2016

Bjerke IL-ski har gleden av å invitere klubbens langrenns- og skiskyttergrupper til skisamling på Skeikampen 25.-27 nov. 2016.

Samlingen er tiltenkt for aldersgruppe 2008 og eldre, gjerne med familier. Denne gangen bor vi på 6-8 mannshytter i «Fjellandsbyen» på Skeikampen, helt inntil skiløyper og nytt stadionanlegg.

PRAKTISK INFO.

• Samlingen har oppstart til middag fredag kl 19.30 etterfulgt av et informasjonsmøte.
  • Samling består av en god blanding av skitrening og sosialt innhold. Nærmere program sendes ut i forkant av samling.
  • Vi spiser frokost på egen hytte og har felles lunsj og middag på «hotellet». Samlingen avsluttes med lunsj søndag.

• NB! Dere som bor privat, men vil spise med resten, kan også melde dere på via linken.
  • Nærmere info sendes ut når samlingen nærmer seg.

Vennlig hilsen skitrenerne!