Flere NM-medaljer til Bjerke skiskyting sin juniorløpere

Postet av Bjerke IL Ski den 14. Mar 2017

8 av klubbens skiskyttere i alderen 17 år til senior tok sist helg turen til Os for Norgescup, hvorav et par av rennene hadde NM-status.

Disse 8 var Marie K17, Ole Marius M17, Anders / Sander B G / Ole Christian M18, Øyvind M19, Anitra K20-21 og Karoline K sr.

Mye sterke resultater i kamp med landets beste, og nok en gang kom våre løpere hjem til Nordåsen med edelt metall i bagen.

Ole Christian Johnsrud med sølv på fellesstart samt bronse på mix-stafett.

Anitra Vognild med bronse på fellesstart. Gratulerer med råbra pallplasseringer begge to!

Øyvind Lio hadde også gode konkurransedager, tre plasseringer helt i toppen med 6. på sprint, 8. på fellesstart og 6. på mix-stafett (på samme lag som Anitra) er jevnt og svært bra levert i M19.

Det kan jo også nevnes at bronselaget til Ole Christian var et "nesten rent" Bjerkelag. Trym og Therese har gått for Bjerke tidligere. Forhåpentligvis ser vi dem tilbake i Bjerkedrakt senere.