Bestilling av Bjerke IL Ski treningsklær

Postet av Bjerke IL Ski den 30. Sep 2022

Det er nå mulig å bestille Bjerke IL Ski sine treningsklær. Når man logger inn i webshopen står det at den er åpen til 14.10.2022. Dette vil bli endret slik at webshopen er åpen til uka etter Miljødagen på Nordåsen 15.10.2022.

For å handle Bjerke IL Ski klubbtøy logg inn på www.dahlie.com

1. Klikk på ”Logg inn Teamkunde/Registrere” øverst i høyre hjørne
    1. Dersom du ikke har bruker fra før:
      1. Velg ”Registrere”, fyll i feltene og klikk ”Register”
      2. Logg ut igjen
      3. Trykk på ”Logg inn/Registrere” øverst i høyre hjørne
      4. Velg ”Logg inn” og fyll inn brukernavn og passord
      5. Huk av for ”Jeg er en team- eller partnerkunde” og skriv inn Team ID : 1107 (Unik Team ID for Bjerke IL)
      6. Trykk ”Logg inn”
    2. Dersom du har bruker fra før:
      1. Velg ”Logg inn Teamkunde” og fyll inn brukernavn og passord. Huk av for ”Jeg er en team- eller partnerkunde” og skriv inn Team ID: 1107 (Unik Team ID for Bjerke IL)
      2. Trykk ”Logg inn”
      3. Når du har logget inn, ser du ”Min konto”
  2. Les gjennom bestillingsfrist, estimert leveringsdato og betingelser
  3. Klikk på ”Fortsett å shoppe” nederst på siden evt. ”Team Bjerke» øverst i høyre hjørne for å åpne selve shopen. Webshopen var litt ustabil på åpningsdagen, men får du tilbud om klær fra andre klubber enn Bjerke, så trykk på Bjerke IL i menyen til venstre så får du opp Bjerke tøyet.

Brukermanual til webshop: Team Webshop info_Bjerke.pdf

Er du usikker på hvilken størrelse du skal kjøpe så hør om du får prøve noen av klærne til løpere som allerede har Bjerke treningsklær. I forbindelse med Miljødagen på Nordåsen 15.10.2022 skal vi forsøke å låne en prøvekolleksjon fra Sport1 Kløfta.

Bjerke IL boblejakker

Vi har også en tjukk vinterboblejakke med Bjerke logo. Denne jakken kan også kjøpes, men ikke i webshopen. Den må bestilles direkte på Sport1 Kløfta.

Vi har også denne høsten tenkt å lansere en tynnere overtrekks/vinterjakke med Bjerke logo. Samme bestillingsmetode vil gjelde for denne jakken.

Mer info om den nye jakken og Bjerke boblejakke kommer litt seinere.