Eidsvollrittet 2015, behov for dugnadsinnsats (Gavekort på kr 1000 trekkes ut blant de som stiller!!)

Postet av Bjerke IL Ski den 1. Jun 2015

Oppdatert 8.6.15:
Det mangler fortsatt flere villige til helgens sykkelritt, 4 på lørdag og 4 på søndag.
Et gavekort på kr. 1000,- hos G-sport Kløfta trekkes ut blant de som deltar.
M.a.o.: Vinnersannsynlighet 1:10!

Meld dere til tjeneste, folkens - så snart som mulig!
:-)

-------------------------------------------

Hei alle i Bjerke IL

Som mange kjenner til så har Bjerke IL Ski et dugnadssamarbeid med Eidsvoll sykkelklubb. Sykkelklubben stiller med funksjonærer under vårt Bendit Bjerke mot at vi stiller med funksjonærer under deres årlige Eidsvollritt. Avtalen går ut på at Bjerke skal stille med 10 personer/10 dagsverk under rittet. Vi trenger altså 5 personer pr dag.
Oppgaven er å være trafikkvakt i sykkeltraséen og det vil bli gitt grundig instruksjon i forkant.

Dette dugnadssamarbeidet er verdifullt for våre respektive klubber, fordi det bidrar til å sikre god gjennomføring av våre arrangementer. Tanken er også at det vil være anledning til å knytte kontakter på tvers av idretter, som er fine å kombinere.

Rittprogrammet finner dere her: http://www.eidsvollsykkelklubb.org/vaare-arrangeme...

Meld dere på aktuell dag med navn, e-postadresse og mobilnummer til undertegnede innen utgangen av søndag 7 juni. Det kommer informasjon om oppmøtetider etter hvert. (Dere som ikke hadde anledning til å stille på forrige dugnad får nå anledning til å bidra på den siste dugnaden for klubben vår før vi tar sommerferie)

Hilsen
Line Hansen-Just