Byttehelgen Maurahallen

Postet av Bjerke IL Ski den 11. Des 2019

Med sesongens første snøfall arrangerte Bjerke IL Ski bruktmarked for skiutstyr i Maurahallen lørdag 9 november. Byttehelgen er et samarbeid mellom Norges Skiforbund, Sparebank1 og diverse idrettslag rundt omkring i landet.

Arrangementet ble godt mottatt av medlemmene i Bjerke IL Ski, og alle andre som besøkte oss i Maurahallen. Vi ønsker å fortsette og legge til rette for at flest mulig skal ha mulighet til å få tilgang til brukt skiutstyr for en overkommelig pris, så velkommen tilbake i 2020!

Selv om byttehelgen arrangeres en gang i året, så oppfordrer vi alle til å være aktive brukere av facebook siden Bruktmarked for medlemmer i Bjerke IL ski/skiskyting.

Tusen takk til alle som stilte opp på dugnad, vår nye samarbeidspartner Sparebank-1 Østlandet, og alle som leverte og kjøpte brukt skiutstyr på byttehelgen i Maurahallen.

I forbindelse med markedsføringen av byttehelgen kjørte vi en auksjon på facebook på Therese Johaug sine bruktski. Høyeste bud kom fra Bernhard Azinger. Takk for at du støttet en god sak, der vi har anskaffet 7 nye Fischer skipakker til Maura Skole som de kan låne ut til elever som ønsker å gå på ski.

Linda Moe fra Maura Skole tok imot de nye skipakkene til skolen.