Langrennstilbud i Bjerke IL Ski sesongen 2023/2024

Skiskole (1.klasse og siste år barnehage - årskull 2017-2018)

• Skiskolen holdes på onsdager med oppstart onsdag 3. januar 2024.
  • Oppmøte vil være på Nordåsen skistadion.
  • Nærmere info om skiskolen kommer i desember.
  • Få løpende info fra gruppa ved å sende forespørsel til hovedtrener om å bli lagt til i spond (ny spond gruppe for 2018 kullet opprettes i Januar).

Kontaktperson: Cecilie Bjerkli, tlf 90062288

Gruppe 1 (2.klasse - årskull 2016)

• Denne gruppen har stor fokus på skileik.
  • Oppstart barmarksaktivitetfra Maura skole uke 39.
  • Trener fra Maura skole torsdager 1800-1915. Siste del eller hele aktiviteten inne i Maurahallen.
  • Når vinteren kommer vil treningene være på Nordåsen skistadion.
  • Få løpende info fra gruppa ved å sende forespørsel til hovedtrener om å bli lagt til i spond.

Hovedtrener: Cecilie Bjerkli, tlf 90062288

Gruppe 2 (3.klasse - årskull 2015)

• Rulleskiskole i september på Preståsen Skole
  • Oppstart barmarksaktivitetfra Maura skole uke 39.

Hovedtrenere: Marius Myhre, tlf 41707191

Gruppe 3 (4 og 5 klasse - årskull 2013-2014)

• Denne gruppen har stor fokus på skileik.
  • Faste treningsdager på høsten og vinteren er tirsdag og torsdag 1800-1930.
  • Variert trening med rulleski eller barmark fra flere oppmøtesteder (Kløvberget, Maura Skole, Preståsen Skole).

Hovedtrener: Sigurd Fjeldbo, tlf.47643399

Gruppe 4 (5, 6 og 7. klasse - årskull 2010-2012)

• Trener vår/sommer med flere oppmøtesteder der treningstidspunkt publiseres på spond.
  • Faste treningsdager på høsten og vinteren er tirsdag og torsdag 1800-1930.
  • Når vinteren kommer vil det være de samme treningsdagene og tidene, men da fra Nordåsen skistadion.
  • Kontakt trener for å bli lagt til i spond slik at man får oversikt over aktivitet i gruppa.

Hovedtrener: Thomas Rudberg Johansen, tlf.4800395

Gruppe 5 ( Årskull 2006-2009)

• Variert trening med rulleski, barmark eller sykkel fra flere oppmøtesteder.
  • Gruppa er en del av Team Romerike Rekrutt, og møter i dette samarbeidet jevnalderende utøvere fra andre klubber på Romerike en gang i måneden for fellestrening.
  • Trener hovedsaklig fra Kløvberget og Maura skole tirsdager og torsdager 1800-1930, men har også andre oppmøtesteder.
  • I tillegg har gruppa som regel en økt i uka i tillegg avhengig av tid på året.

Hovedtrenere: Kjartan Roland, tlf. 419 02 370 og Alf-Roger Holme, tlf. 918 37 004

Gruppe 6 (Junior - årskull 2005 og eldre)

• Denne treningsgruppa trener hele året med flere oppmøtesteder der treningstidspunkt publiseres på spond.
  • Gruppa er en del av Team Romerike, som består av junior og senior løpere fra samarbeidsklubbene på Romerike.
  • De følger egen treningsplan fra Team Romerike, og trener lokalt i vårt nærmiljø rundt Maura og andre steder på Romerike.
  • Kontakt trener for mer informasjon om Team Romerike og aktivitet for denne aldersgruppa.

Kontaktperson Alf-Roger Holme, tlf. 918 37 004