Kick-off Oslo 2016, Tora Berger trenger hjelpere! :-)

Postet av Bjerke IL Ski den 26. Aug 2015

Hei dere

Klubben har blitt anmodet om å stille med noen hjelpere under Kick-off Oslo2016 i Oslo nå til helgen, lørdag 29. august.
Dette er en morsom dugnad tett på en del kjendiser, og klubben får tilskudd pr. person vi stiller med.

Les nedenfor og se hva det går ut på. Er dette interessant, send en mail til

post@bjerke-il.no

SÅ SNART SOM MULIG. (skriv navn og tlf.nr i mailen.)
Mailer fra interesserte vil bli videresendt med en gang.

Til klubbene i Oslo/Akershus

I anledning Kick-off i Oslo sentrum lørdag 29.august for VM2016 trenger Skiskytterforbundet 10 stk skiskytterkyndige som kan bistå Tora Berger i forhold til gjennomføringen av Laserskyting og de andre aktivitetene i Spenning i Sikte. I tillegg trenger vi 10 stk til å bidra til promotering av arrangementet med utdeling av flyers og ballonger.

Tora Berger og Daniel (Eventpartner) leder riggingen av Spenning i Sikte. Erik Trosby har ansvar for program med ulike kjendiser fra kl 13.00 – 13.45. Oslo2016 har overordnet ansvar for arrangementet.

Sted: Spikersuppa/Nationalteatret

Aktivitetsperiode for publikum kl: 11.00 -16:00

Oppmøte kl 10.00 ferdige ca. kl. 17.00 (de som melder seg får info om som trenger å være der til hvilken tid)