Dugnadshjelp Eidsvollrittet 2016

Postet av Bjerke IL Ski den 4. Jun 2016

Hei!

Som mange kjenner til så har Bjerke Il Ski et dugnadssamarbeid med Eidsvoll sykkelklubb. Sykkelklubben stiller med funksjonærer under vårt Bendit Bjerke mot at vi stiller med funksjonærer under deres årlige Eidsvollritt. Avtalen går ut på at Bjerke skal stille med 10 personer/10 dagsverk under rittet. Vi trenger altså 5 personer pr dag 11. og 12. juni

Oppgaven er å være trafikkvakt i sykkeltraséen og det vil bli gitt grundig instruksjon i forkant.

Dette dugnadssamarbeidet er verdifullt for våre respektive klubber, fordi det bidrar til å sikre god gjennomføring av våre arrangementer. Tanken er også at det vil være anledning til å knytte kontakter på tvers av idretter, som er fine å kombinere.

Rittprogrammet finner dere her:

Meld dere på aktuell dag med navn, e-postadresse og mobilnummer til undertegnede innen utgangen av søndag 5. juni. Det kommer informasjon om oppmøtetider etter hvert.

Håper på positiv respons!

Hilsen

Kjartan Roland