Bjerke IL har gode avtaler med følgende forhandlere når det gjelder treningsutstyr og våpenutstyr

Gjennom disse avtalene får utøverne gode rabatter på alt som trengs, enten det er skiutstyr, øvrig treningsutstyr, våpen, ammunisjon, råd/veiledning etc.

Vår samarbeidspartner Sport1 Kløfta gir opp til 30% avslag til Bjerke IL Ski sine medlemmer på skiutstyr og diverse. Slik går du frem for å få rabatten:

1. Klikk på denne linken: Bjerke IL Ski klubbavtale
  2. Legg inn ditt telefonnummer og få en kode tilsendt på SMS.
  3. Fyll inn skjema med navn etc. og trykk fullfør.
  4. Så oppgir du ditt telefonnummer når du handler hos Sport1.

Når du handler hos Sport1 med klubbavtalen støtter du også Bjerke IL Ski samtidig. Sport1 Kløfta støtter Bjerke IL Ski med 2% av beløpet du handlet for (2% cashback).

Sport1 Kløfta tilbyr Bjerke IL sine medlemmer:

• 30% avslag på  langrennski, -sko og -bindinger
  • 20% rabatt på langrennsrelart utstyr
  • Spesialpriser på Swix langrennstaver (20%)
  • 20% avslag på løpesko/løpetøy
  • Opptil 15% avslag på øvrige varer, opptil 10% på sykler

Sport1 Kløfta tilbyr godt vareutvalg innen racing langrenn, vi har lang erfaring og avansert måleutstyr for å plukke ut riktige ski og annet utstyr, skiverksted for sliping av racingstruktur og prepping, og bra utvalg i løps- og sykkelutstyr, og ellers et variert utvalg av det meste innen sport og fritid.

Magne Landrø AS tilbyr Bjerke IL sine medlemmer:

Fast 20 % rabatt på Lapua Polar, Laupa Biathlon Sport, SK STD+ og Rifle Match.
Fast 10 % rabatt på Anschutz originaldeler.
Fast 15 % rabatt på pusse-vedlikeholdsartikler, remmer, seler og rekvisita. Det gis ikke rabatt på varer som er på tilbud eller som er nettopriset.

Ved kjøp i nettbutikk må man selv passe på å legg inn en kommentar i handlekurven om at man er medlem i Bjerke IL Ski/Skiskyting. Hele beløpet blir reservert, men Magne Landrø AS legger inn riktige rabatter og trekker riktig beløp. Det overskytende som ble reservert på kortet kommer tilbake på konto når de sender varene.

Mye fine nyheter og julegavetips på nettsiden vår: http://www.landro.no/Skiskyting

Ved våpenkjøp vil klubbens medlemmer få tilgang til klubbpris, som er bestepris på våpen. Vi holder kontakt med kunden via mail, telefon eller besøk i hvert enkelt tilfelle for å skreddersy pakkeløsninger til den enkelte utøver

Deres utøvere vil først får våre nyhetsbrev og spesial tilbud innenfor skiskyting

Klubbene som har klubbavtale med oss vil bli prioritert ved levering av varer under Norgescup og NM i skiskyting.

Tilsvarende rabatt gis også ved handel over disk i forretning. Magne Landrø AS sender også ammunisjon pr. post innenfor postens reglement.