Bestilling av Bjerke IL Ski treningsklær

Postet av Bjerke IL Ski den 7. Okt 2020

Da er det klart for prøving og bestilling av trenings- og racingdresser for Bjerke IL Ski.

Det vil være mulig å prøve Bjerkeklær på Miljødagen på Nordåsen lørdag 10 oktober kl 1000-1500..

Bestillingen gjør man i en webshop.

Bestillingsfrist: 20. Okt 2020.

Forventes levert: 04. Des 2020.

Leveres hos Sport 1 Kløfta

Hvordan logge inn i teamshopen:

1. Åpne https://dahlie.com/ i nettleseren
  2. Klikk på ”Logg inn/Registrere” øverst i høyre hjørne
    1. Dersom du ikke har bruker fra før:
      • Velg ”Registrere”, fyll i feltene og klikk ”Register”
      •  Logg ut igjen
      • Trykk på ”Logg inn/Registrere” øverst i høyre hjørne
      • Velg ”Logg inn” og fyll inn brukernavn og passord
      • Huk av for ”Jeg er en team- eller partnerkunde” og skriv inn Team ID : 1107 (Unik Team ID for Bjerke)
      • Trykk ”Logg inn”
    2. Dersom du har bruker fra før:
      • Velg ”Logg inn” og fyll inn brukernavn og passord 2.
      • Huk av for ”Jeg er en team- eller partnerkunde” og skriv inn Team ID: 1107 (Unik Team ID for Bjerke)
      • Trykk ”Logg inn”
  3. Når du har logget inn, ser du ”Min konto”
    1. Les gjennom bestillingsfrist, estimert leveringsdato og betingelser
    2. Klikk på ”Fortsett å shoppe” evt. ”Team Bjerke" øverst i høyre hjørne for å åpne selve shopen

NB! Når du handler KLUBB produkter, vennligst påse at det kun er klubbprodukter i handlekurven. Hvis handlekurven inneholder andre Dæhlie produkter er det fare for at din ordre kanselleres. Hvis du ønsker å handle andre Dæhlie produkter, som vi håper at du gjør, gjennomfør først bestillingen av klubbtøy, og deretter sett en egen ordre med andre Dæhlie produkter uten å benytte Team ID. Vi beklager ulempene ved dette.

NB! Legg merke til at team IDen må legges til hver gang en skal logge inn i teamshopen.

Eventuelle spørsmål rundt webshopen kan sendes til: kundeservice@activebrands.com