Kjærkommen gave til Bjerke IL Ski

Postet av Bjerke IL Ski den 1. Mai 2020

Gjett om vi har fått en fantastisk beskjed da de ringte fra banken! Vår hovedsamarbeidspartner Sparebank1Østlandet har valgt å støtte oss med en gave i disse spesielle tider. Dette er en kjærkommen gave som sikrer aktiviteten for alle våre barn og unge i tiden fremover, sier Kjartan Roland. Avlysningen av arrangement og stengt klubbhus har gjort at vi har mistet en stor del av inntektene våre denne vinteren.

Samtidig er det høye forventninger til oss når barn og unge nå forhåpentligvis snart skal få komme i gang med sine favorittaktiviteter igjen. Det er i slike tider det er godt å ha solide samarbeidspartnere. Overraskelsen, og ikke minst gleden var stor når vår kontaktperson i banken ringte for å høre hvordan det sto til med oss, og det viste seg at banken ville gi oss en ekstraordinær gave for å hjelpe oss i gang etter utfordringene vi har fått på grunn av koronaviruset. Fra før har vi jo en samarbeidsavtale som sikrer oss et sponsorbeløp, og nå har vi altså fått en gave i tillegg. En stor takk til SpareBank 1 Østlandet på Råholt og vår kontaktperson Henning Wold. Vi lover at disse pengene kommer godt med i en vanskelig tid og at de skal brukes til beste for hele klubben, avslutter Kjartan Roland.